Шановні мешканці студмістечка НАУ!
Наполегливо просимо не ігнорувати сигнали повітряної тривоги!
Під час тривоги знаходьтесь в укриттях до її завершення.
Відповідальність за ігнорування сигналу тривоги несе кожен, хто не дотримується встановленого порядку дій.
Просимо ознайомитися з порядком дій при отриманні сигналу «Повітряна тривога», коли ви перебуваєте в гуртожитках, і в відповідний момент дотримуватися евакуаційних дій:
Під час перебування в укритті:
Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги дозволено покидати укриття і повертатись в гуртожиток.
Нормативні документи НАУ, які регламентують порядок дій для дотримання цивільної безпеки:
Шановні першокурсники!
Настав час поселятись до гуртожитків, а отже, Ласкаво просимо до вашої нової домівки - Студмістечка НАУ! ?
? Нижче для вас наведена послідовність дій по заселенню у вашу кімнату.
Закликаємо вас уважно ознайомитись з інформацією за посиланням.
? Інструкції з поселення, відповіді на запитання, посилання на інформ ресурси, список необхідних речей, інша корисна інформація щодо проживання в СМ НАУ:
Корисна інформація щодо проживання у гуртожитках
?У разі виникнення запитань - звертайтесь за допомогою до Студентської ради вашого гуртожитку.
Контакти для зворотного зв'язку знаходяться у статті "Корисна інформація. Канали та чати гуртожитків або боти для зв'язку" (посилання вище).
- Поселення 1-го курсу:
Перший курс поселяються відповідно до графіків заселення по своїй спеціальності. ГРАФІК
Приїхати на поселення необхідно в зазначені дати.
- Поселення 2-4 та 6-х курсів:
Поселення старших курсів буде відбуватись після поселення перших курсів — 31.08 - 01.09
Увага: старший курс НЕ буде прийнятий на поселенні з 24.08 по 30.08 включно, коли поселяється перший курс.
Поселення 5-го курсу буде проводитись після виходу наказу на зарахування в університет (приблизно початок вересня).
Нагадуємо, для коректного поселення студента пільгової категорії необхідно оформити пільгу в секторі планування соціальних витрат (каб. 1.235) та підтвердити її в своєму деканаті.
Детальну інструкцію (алгоритм) поселення для УСІХ курсів - очікуйте згодом.
▪️Оплата за проживання в гуртожитках на літній період повинна бути проведена до 30.06.2023 (включно);
▪️З 01.07.2023 потрапити в гуртожиток можна буде лише пред'явивши тимчасову (літню) перепустку.
Тимчасову перепустку необхідно отримати в Бюро перепусток, пред'явивши рахунок-фактуру (квитанцію від бухгалтерії) і квитанцію про оплату проживання
Поселення на літо
Студенти НАУ мають можливість проживати в гуртожитках СМ НАУ влітку.
Для цього необхідно подати 2 окремі заяви на проживання (в липні та серпні окремо). Кожна з заяв пишеться студентом від руки. Приклади заяв нижче.
Написані заяви необхідно завізувати (отримати підписи) у:
1. Заст. декана по виховній роботі вашого факультету;
2. Старшого адміністратора вашого гуртожитку (коменданта).
Для отримання цих віз потрібно не мати:
?Заборгованостей по оплаті проживання;
? Дисциплінарних стягнень (доган);
? Попереджень за порушення Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку протягом навчального року.
Підписані заяви студент залишає в Старшого адміністратора гуртожитку, після чого заяви передаються (без участі студента) на підпис до директора і в бухгалтерію Студмістечка.
Квитанції на оплату проживання влітку будуть видані після 25.06.
Отримати квитанції можна буде в старшого адміністратора гуртожитку або звернувшись в бухгалтерію СМ.
Увага! Оплата за проживання в гуртожитках влітку здійснюється за подобовим тарифом. (див. прикріплене фото)
Винятки: пільга дітей-сиріт та дітей УБД, в тому числі 4-й курс (за умови підтвердження подачі документів) - проживають безкоштовно.
Винятки: студенти-співробітники.
Студенти, які працюють в підрозділах НАУ, пишуть заяви на ім’я ректора для укладання договору найму на літній період.
До заяви додається: довідка з відділу кадрів, копія паспорта/ІД картки, Інд. код.
Заява повинна бути завізована керівником підрозділу.
Після оплати проживання необхідно зробити тимчасову перепустку до гуртожитку. Перепустка видається в Бюро Перепусток НАУ (1корп.), з собою необхідно мати:
?отриману від бухгалтерії квитанція-реквізит на оплату проживання влітку;
?оплачену квитанцію на проживання влітку (чек про оплату).
Терміни візування заяв відрізняються в залежності від факультету.
У разі виникнення запитань - уточнюйте інформацію у своїх заступників деканів.
Інструкція з виселення у 2022-2023 н.р.
Нагадуємо, що строк дії договору проживання завершується 30.06.2023.
Якщо проживання в гуртожитку влітку не планується, то після цієї дати студенти повинні виселитися з гуртожитків.
Для виселення з гуртожитку НЕОБХІДНО:
?Не мати заборгованостей по оплаті гуртожитку;
?Не мати заборгованостей по твердому і м’якому інвентарю гуртожитка;
?Ключ від вашої кімнати потрібно здати старшому адміністратору (коменданту);
?Кімната повинна бути звільнена від ваших особистих речей, особливо від продуктів харчування;
?Кімната повинна бути в належному санітарному стані;
?Холодильники повинні бути вимкнені з розеток, розморожені, чисті та підписані (чиї вони)
Кімнати, які повинні бути звільнені від речей, будуть перевірені після 01.07.2023
Нагадуємо: Процедура виселення з гуртожитку є обов’язковою. Студенти, які не планують проживати в гуртожитку влітку, але не виконають обов'язкові для виселення дії, перераховані вище, будуть вважатися такими, що не виселилися, а отже, для них:
1. Буде нараховуватись оплата проживання в гуртожитку за подобовим тарифом;
2. Не буде підписаний обхідний лист (для випускників, 4-ті курси);
3. Студенти не потраплять до списків поселення в гуртожиток на наступний навчальний рік.
Для спрощення процесу виселення з гуртожитку - процедуру проходження обхідного листа було відмінено.
Детальна Блок-схема з виселення у 2022-2023 н.р.
Звертаємо вашу увагу! Виселитися з гуртожитку можна дистанційно. Для цього звертайтесь за допомогою до ваших сусідів по кімнаті, або сусідів з секцї (блоку), одногрупників, або ж представників студ ради гуртожитку.
Також повідомляємо про можливість залишити цінні речі у камері схову.
Нагадуємо, за особисті речі студентів, залишені в кімнатах, адміністрація гуртожитку відповідальності не несе!
В деяких гуртожитках процедура виселення може відрізнятися.
При виникненні питань щодо виселення - звертайтесь до старших адміністраторів або СРГ.
Пам’ятка для студента першого курсу при поселенні до гуртожитку Студентського містечка НАУ.
1. Після отримання повідомлення
про зарахування до університету в електронному або паперовому варіанті, студент
з’являється на вказану дату до деканату факультету, для отримання
направлення на поселення до гуртожитку.
План-карта розміщення гуртожитків
знаходиться на торці гуртожитку № 4, за адресою Гарматна, 53.
Поселення студентів проводиться на навчальний
рік.
На наступний навчальний рік, студенти поселяються за рейтингом після складання заліково-екзаменаційної сесії.
2. З направленням на поселення та
необхідним пакетом документів студент з’являється
до вказаного в направленні гуртожитку.
Мати при собі:
а) паспорт, ІД карточка,
ідентифікаційний код оригінали + копії, три фото 3*4, медична довідка 086/о.
2.1 Укласти угоду найму житлового
приміщення у гуртожитку, отримати ордер на користування площею в гуртожитку,
квитанцію на оплату за проживання в гуртожитку.
2.2. Пройти інструктаж з
безпеки жизнєдіяльності та протипожежної безпеки.
2.3.Ознайомитись з Правилами
внутрішнього розпорядку в гуртожитках Студентського містечка НАУ.
2.4.Провести оплату за проживання
в гуртожитку в зручній для мешканця формі ( додатки в телефоні, відділення
банків )
2.5. Пройти обстеження
дерматолога в Авіаційному медичному центрі НАУ за адресою вул. Гарматна, 47.
2.6.Отримати перепустку до
гуртожитку в Бюро перепусток Служби охорони НАУ.
2.7. Оформлений ордер здати
старшому адміністратору гуртожитку,
отримати ключі від кімнати.
2.8. Отримати постільну білизну, м’який інвентар в каштеляна гуртожитку.
3. Переселення студентів з однієї
кімнати в іншу проводиться на підставі особистої заяви на ім’я Директора
Студентського містечка НАУ, за погодженням старшого адміністратора гуртожитку
та деканату факультету. (зразок заяви)
3.1 Переселення з гуртожитку в
гуртожиток проводиться на підставі особистої заяви на ім’я директора Студентського містечка
погодженою деканатами факультетів, старшими адміністраторами гуртожитків.
Отримати дозвіл на переселення.
3.2 Здати отримані матеріальні
цінності гуртожитку комірнику, каштеляну
гуртожитку.
3.3 Переселення проводиться першого числа поточного місяця.
4
Виселення з гуртожитку проводиться за особистою заявою на ім’я Директора
Студентського містечка, за рішенням Комісії з профілактики правопорушень
факультету, розпорядженням Директора Студентського містечка. ( зразок заяви)
4.1 При виселенні з гуртожитку
студент повинен здати отримані матеріальні цінності каштеляну гуртожитку.
4.2 Забрати особисті речі з
кімнати.
4.3 Здати ключ від кімнати та отримати візу старшого адміністратора про повний розрахунок з гуртожитком.
4.4 Завізовану заяву старшим адміністратором гуртожитку, бухгалтером ВОРП надає на підпис
до дирекції Студентського містечка.
5. Студенти, які поселяються до
гуртожитку, обов’язково повинні слідкувати за інформацією на сайтах Національного авіаційного університету, сайту
Студмістечка НАУ, чат ботами, соцмережами,